Reklamacije
Upute o načinu podnošenja prigovora:
Ako su usluge iz programa nepotpuno ili nekvalitetno izvršene, putnik može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor.
Postupak u svezi s prigovorom:
– Odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod voditelja putovanja odnosno predstavnika organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluga. Ako putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s voditeljem putovanja ili s predstavnikom organizatora i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
– Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s voditeljem putovanja ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.
Najkasnije 8 dana po povratku putnik, Sukladno članku 10., st. 3 Zakona o zaštiti potrošača, predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, pisanim putem na adresu:
Petrinjska 9, Zagreb
ili na e-mail adresu itc@itc-travel.hr
Potvrdu primitka prigovora dostavit ćemo Vam bez odgađanja pisanim putem.
Odgovor na Vaš prigovor dobiti ćete u pismenom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Na prigovoru je obavezno navesti podatke potrošača:
Ime i prezime
Adresa za dostavu odgovora
I.T.C d.o.o.